09-11 Haziran 2026 tarihleri arasında Bingöl'de gerçekleştirilen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Güreş Grup Müsabakalarında Malatya Erkek Güreş Takımı önemli bir başarıya imza attı.
Grekoromen Stil kategorisinde mindere çıkan Malatyalı sporcular, müsabakalar boyunca ortaya koydukları üstün performansla toplam 198 puan toplayarak Doğu Anadolu ve Güneydoğu Anadolu Bölgesi Grup Şampiyonu olmayı başardı.
Rakiplerini geride bırakarak grup birinciliğini elde eden Malatya ekibi, bu sonuçla birlikte 6-9 Temmuz 2026 tarihlerinde Aydın'da düzenlenecek ANALİG Türkiye Şampiyonası'na katılma hakkı kazandı.
Elde edilen başarı, Malatya spor camiasında büyük sevinçle karşılanırken, sporcuların disiplinli çalışmaları ve antrenörlerin özverili emekleri bir kez daha meyvesini verdi.
Malatya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, şampiyon takımın sporcuları ve antrenörleri tebrik edilerek Türkiye Şampiyonası'nda başarı dilekleri iletildi.
Malatya'yı Aydın'da düzenlenecek Türkiye Şampiyonası'nda temsil edecek olan güreşçiler, şimdi gözlerini Türkiye derecesine çevirmiş durumda.